Vyšší produktivita práce? Ale ano, jde to!

Známe to asi všichni. Přijdeme ráno do práce, kde na nás čeká důležitý projekt, ale místo něj řešíme raději osobní telefonáty, rozesíláme e-maily s vtipy nebo si prohlížíme sportovní výsledky. Produktivita práce bývá ráno velmi nízká a na konci pracovního dne nám připadá, že jsme prakticky nic neudělali. Tento problém je však řešitelný – stačí odolat „zabijákům produktivity“. Článek nabízí několik tipů, jak na to.
* Stanovte si priority. Pokud nevíte, co máte považovat za prioritní, pohovořte si o tom se svým nadřízeným.
* Vytvořte si seznam všeho, co máte v práci stihnout. Budete si tak snáze pamatovat, co jste případně nestihli a nebudete se stresovat tím, co máte dělat jako další krok.
* Zorganizujte si svůj pracovní stůl. Často ztrácíme pracovní čas tím, že něco zbytečně hledáme.
* Identifikujte své slabé stránky. Jestliže víte, že se vám lépe pracuje až odpoledne, odložte si nejdůležitější a nejnáročnější projekty až na tuto dobu.
* Zjistěte, jak s vámi lidé nejraději komunikují. Jestliže váš nadřízený preferuje e-mail, neztrácejte čas tím, že se budete snažit s ním mluvit osobně nebo telefonicky.
Zdroj: HR-Server.cz - český portál věnovaný personalistice a managementu
Zobrazit přehled článků ze zdroje HR-Server.cz