Zlepšete své komunikační dovednosti

Vytisknout

Komunikace je lepidlo, které drží pohromadě organizace. Je to prostředek pro výměnu myšlenek, učení od ostatních a zejména spojení lidí. Patří také mezi základní priority náborářů. Proč ji tedy firmy často ignorují až do chvíle, kdy se stane problémem?Americký list New York Times přinesl nedávno rozhovor s Richardem Andersenem, výkonným ředitelem společnosti Delta Airlines, který definoval pět kroků kúspěšné firemní komunikaci.- Měli byste znát základy. Lidé by měli zvládat písemnou i mluvenou…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace