5 kroků k zapojení středního managementu do interní komunikace

Střední management je jedním z nejdůležitějších elementů firmy, zejména v době krize a změn. Nejen, že dobrý manažer motivuje svůj tým, ale stává se také podstatným komunikačním kanálem. U zásadních témat totiž chtějí zaměstnanci slyšet novinky právě od svého nadřízeného. Hledají u něj odpovědi, jak se změny dotknou konkrétně jejich práce a každodenního života. Právě díky středním manažerům v zaměstnancích budujeme pochopení, kam směřujeme a jak k tomu oni svojí prací přispívají.

Magda Chvalinová, INSIDERS

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.