In Communication Forum 2019: Buďte sexy nejen navenek

Jak budovat firemní image, abyste přitáhli ty nejlepší lidi, a silnou firemní kulturu, aby od vás nechtěli odejít? Klíčem k úspěchu je komunikace, a to hlavně ta interní - se zaměstnanci. Tipy a rady od lidí z praxe se dozvíte na In Communication Forum. 

Top Vision.

Téma konference z dílny vzdělávací společnosti Top Vision tentokrát zní: Buďte sexy nejen navenek. Podzimní In Communication Forum pro HR manažery a specialisty interní komunikace přináší největší koncentraci těch nejlepších spíkrů, představí úspěšné projekty, ale i fuckupy". 

Konference nabídne náměty, jak být atraktivní nejen pro ty venku, ale i pro ty, kteří se nacházejí uvnitř firmy. Pro zaměstnance. Interní komunikace by měla vytvářet firemní image, která je přitažlivá, svůdná a podmanivá. Praktické nápady, jak na to, přinesou spíkři, kteří k interní komunikaci přistupují kreativně a inovativně. 

Na konferenci vystoupí tyto osobnosti: 

  • Matěj Matolín ze společnosti Productboard bude mluvit o tom, jak hacknout interní komunikaci, aby nepřipomínala tátův excel. Firemní komunikace by totiž měla odpovídat době a tomu, jak spolu lidé komunikují mimo kancelář. 
  • Michel Fleischmann, zakladatel rádia EVROPA 2, denně komunikuje s celebritami a vysoce postavenými osobnostmi. Jeho postřehy mohou být přínosné i pro komunikaci směrem k zaměstnancům. Protože pro zaměstnavatele jsou právě oni VIP. 
  • Magdaléna Chvalinová se svým projektem interní komunikace vyhrála stříbro v evropské soutěži FEIEA (European Association of Internal Communication). Na konferenci však nebude sdílet své úspěchy, ale fuckupy. 
  • Eliška Novotná a Ladislav Onderka ze společnosti IKEA sdílejí vášeň pro rozvoj značky zaměstnavatele. Budou hovořit o týdnu talentů, který je oslavou jedinečnosti každého zaměstnance a jeho talentu. 

Všechny přednášky budou pojaty co nejvíce prakticky. Jak na dokonalé spojení dvou brandů prozradí Michal Macura, který byl u integrace UPC do společnosti Vodafone. Jak podporovat hrdost na značku zaměstnavatele skrze konání dobra poradí Lucie Ehrlichová ze společnosti ČEZ. Jak vyhodnocovat efektivitu jednotlivých komunikačních kanálů, vysvětlí Tomáš Novotný z automobilky ŠKODA AUTO. 

In Communication Forum proběhne už 21. 11. v prostorách Národní technické knihovny. Zajistěte si své místo včas za cenu early birds. Nebo pozvěte i své kolegy a získejte 20% slevu pro všechny. Stačí provést hromadnou objednávku a uvést v ní kód KOLEGA. 

Registrace