Koučovo dilema - odpor zaměstnanců ke zpětné vazbě

Vytisknout

Efektivně poskytovaná zpětná vazba je základním stavebním kamenem úspěšného rozvoje zaměstnanců. Může však být i silnou ránou pro lidské emoce. Zaměstnanec může zpětnou vazbu svého nadřízeného odmítat, ignorovat nebo zpochybňovat. Pokud se jako manažeři rozhodnete například koučovat své zaměstnance, měli byste být připraveni na to, že nemůžete kontrolovat jejich pocity a reakce, můžete se však s nimi naučit zacházet.Efektivní koučovací vztah vyžaduje úsilí z obou stran. Z vaší strany je…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace