Potřebuje váš podnik interkulturní služby?

Vytisknout

Zaměstnanci, kteří udržují zahraniční styky nebo mají v zahraničí pracovní povinnosti musí být dobře připraveni na interkulturní problémy. Manažeři lidských zdrojů by jim proto měli poskytnout patřičné znalosti a dovednosti, pozitivně motivovat. Nejprve je třeba položit si otázku, zda jejich zaměstnanci interkulturní servis skutečně potřebují. Odpověď pochopitelně závisí na zahraničních aktivitách společnosti, kulturní rozdílnosti zaměstnanců, zákazníků, dodavatelů či dalších partnerů. V dnešní…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace