Případ překvapeného manažera

Bylo to zvláštní. Ta firma měla svoje interní lektory, kteří byli podle všeho proškolení snad na všechno, co v prodejních dovednostech existuje. Servisáci na jejich centrech prodělali v tomto ohledu důkladnou masáž, takže se očekávalo právem, že kromě poskytování servisu také prodají něco navíc a to se odrazí na obratu.

Náš vstup tak měl být spíš utvrzením lidí ve správné cestě, podepřením už tak se zvedajících cifer. Jenže se nic nedělo, čísla nikam nestoupala, spíš smutně potvrzovala krizi, kterou se noviny už nějaký čas ohánějí. Na monitoru se líně protahoval spořič. Já jsem jen tupě civěl skrz něj do vesmírných dálek a přemýšlel, co s tím bude dál.

Čtěte dále zde.

Napsala Mgr. Adéla Boučková, INTERQUALITY, spol. s r.o.