Trénink soft skills za půl dne. Jak to dokázat?

Školení je pro většinu z nás doslova noční můrou. „Nudné dvoudenní školení, které mně akorát obere o čas.“ Na to, co se mezitím stane v práci ani raději nemyslíme.

Pokud se ale zaměstnanci chtějí zlepšovat a rozvíjet, proč jim to neumožnit kvalitní cestou? Kvalitně školený zaměstnanec zaručí stejně kvalitní chod firmy.

Nudným a dlouhým školením už odzvonilo, a tak je čas dát přednost rychlým, efektivním a zároveň praktickým školením. Nebylo by skvělé, kdyby se účastník dopoledne učil a po obědě už by danou dovednost používal v praxi?

Dlouho jsme hledali způsob, jakým by to šlo zrealizovat a napadlo nás oslovit špičku v oboru - Tomáše Vašáka, top lektora a kouče.

Po dlouhé a náročné cestě jsme ale dokázali, že lze připravit trénink, který bude velmi dynamický, praktický a zapojí aktivně všechny účastníky v krátkém časovém rozmezí. A tak vznikl produkt - QuickSkills®.

Zaměřuje se na dovednosti, se kterými mají manažeři a zaměstnanci nejčastěji problémy - Negativní zpětná vazba, Situační time management a Delegování.

Všechny tyto dovednosti jsou v praxi velmi důležité a ovlivňují výkon, motivaci pracovníků, ale dokonce i plynulý chod celé firmy. Pokud se manažer nenaučí ovládat své emoce, často je přenáší na ostatní pracovníky a může je tím od práce odradit a vážně demotivovat. Jinak skvělí pracovníci tak odcházejí a nacházejí si místa v lepším a profesionálnějším prostředí.

Půldenní tréninky se díky naší metodě QuickSkills® stávají opravdu efektivní. Všichni účastníci se naučí „best practice“, ověřené a účinné techniky, v krátkém čase a díky jejich opakování je začnou ihned používat v praxi.

Naše tréninky jsou přizpůsobivé a hodí se pro jakkoliv zaměřenou firmu. Jiné situace totiž zažívají manažeři, teamleadeři v IT oborech, jiné zase vedoucí ve skladu, proto v trénincích přizpůsobujeme modelové situace firmě, aby účastníci trénovali na situacích, které jsou jim blízké.

Tréninky nejsou jen teoretické, ale účastníci se doslova učí praxí. Teoretická školení totiž mají za následek, že jsou účastníci zahlceni odbornými termíny, které jsou v praxi nevyužitelné. Teorie by měla sloužit jen pro základní informace. Zbytek školení musí tvořit samotná aktivita školených účastníků, ověřené postupy a návody, kterými si danou vlastnost osvojují.

HR manažeři si QuickSkills® velmi chválí, protože oceňují efektivní trénink za kratší dobu a výrazně nižší cenu, než je tomu u jiných školení. Pracovníci jsou šťastní, protože se za tak krátkou dobu můžou vzdělávat a rozvíjet, nestráví tolik času mimo kancelář a po návratu ze školení už naučenou dovednost používají.