Utváření firemní kultury - důvěra v organizaci (2/3)

V minulém díle jsme hovořili o důvěře, o jejím vlivu na výkonnost firem a firemní kulturu a o klíčové roli jednotlivce při vytváření důvěry v organizaci. Nesnadno uchopitelný pojem Důvěra jsme rozložili na čtyři uchopitelnější složky, čtyři prvky důvěryhodnosti. Z hlediska charakteru jsou to integrita a úmysly, z hlediska kompetentnosti - způsobilost a výsledky. Nyní se pojďme podívat, jak důvěra vzniká.

Tomáš Kopecký, ředitel FC Czech s.r.o

Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Články v sérii

Aktuální

Utváření firemní kultury - důvěra v organizaci (1/3)

Aktuální

Utváření firemní kultury - důvěra v organizaci (2/3)

Aktuální

Utváření firemní kultury - jak firemní kultura ovlivňuje výsledky (3/3)