Základy smíšeného učení

Jak mohou manažeři vzdělávání vytvořit dostupné a soudržné schéma smíšeného učení? Článek přináší několik tipů Erica Rodgerse, viceprezidenta společnosti GP Worldwide, která se zabývá zlepšováním výkonnosti podniků prostřednictvím školení a poradenských služeb, především v oblasti prodejních, technických a manažerských dovedností.

- Nevynechávejte vstupní analýzu. Je to zásadní součást vašeho úspěchu a ušetří vám peníze z dlouhodobého hlediska.

- Zvolte správná média a metody. Strategickou „směs“ různých metod vzdělávání vybírejte na základě svého cílového publika, konkrétních vzdělávacích cílů a prostředí.

- Zaangažujte studující. Smysluplné interaktivní učení nabízí zaměstnancům experimentální nástroje, které potřebují, aby mohli efektivně aplikovat nové znalosti a dovednosti na pracovišti.

- Propojte obsah a metodu. Rozdělte obsah v rámci vašeho programu prostřednictvím samostatných obsahových prvků vzhledem k nejlepší metodě pro konkrétní práci.

- Testujte svůj program. Vytvořte pilotní provoz a vyhodnocujte svůj program tak, aby vám výsledky hodnocení pomáhaly zlepšovat výsledky vzdělávání.

- Udržujte aktuální obsah. Revidujte a aktualizujte obsah svého vzdělávacího programu, aby zůstal relevantní.

-kk-

Zdroj: Chief Learning Officer - americký časopis a server pro manažery vzdělávání
Zobrazit přehled článků ze zdroje Chief Learning Officer