4 kroky k silnější interní komunikaci

Interní komunikace pomáhá firmám k úspěchu. Musí však přinášet jasná a zajímavá sdělení, která podpoří motivaci a angažovanost zaměstnanců s cílem posílit jejich produktivitu. Měla by inspirovat k nejlepším výkonům a pozdvihovat morálku. Co můžete udělat pro to, aby se vaše interní komunikace posunula na vyšší úroveň?

Ilustrační snímek

Následující praktické tipy přinesl server HR Communication.

1. Zaveďte interní sociální síť

Není třeba síť samostatně vyvíjet, na trhu je celá řada různých platforem na bázi sociální sítě, jejichž hlavním cílem je usnadnit komunikaci a spolupráci mezi zaměstnanci. Zaměstnanci by zde měli najít například přehled firemních akcí, ale také lépe udržovat kontakt s kolegy z jiných poboček, měst či zemí.

2. Posilujte angažovanost

Firmy, které si váží svých lidí, mají angažovanější zaměstnance a také lepší obchodní výsledky. Jedním z úkolů interní komunikace je proto vytvářet kulturu angažovanosti, která začíná u lídrů a jejich způsobů vedení.

3. Přinášejte stručný a zacílený obsah

Obsah je samozřejmě klíčový, důležitý však je také způsob předávání sdělení. Ten by měl být krátký, vizuální a snadno pochopitelný, což všechno nabízí nejoblíbenější formát současnosti – video. Obsah je dále třeba segmentovat a cílit s ohledem na důležitost pro jednotlivé skupiny zaměstnanců.

4. Propagujte vyjadřování uznání zaměstnancům

Lídři by měli pravidelně oceňovat své lidi za jejich úspěchy a nikdy není na škodu jim to připomínat.

-kk-

Zdroj: HR Communication - americký server věnovaný HR a interní komunikaci
Zobrazit přehled článků ze zdroje HR Communication