Jak vytvořit digitální pracoviště, které zvýší produktivitu

Intranetovou sítí disponuje celá řada firem, ale ne vždy se jedná o funkční síť, která usnadňuje práci a splňuje očekávání, která od ní uživatelé mají. Vzhledem k trendům posledních měsíců a digitalizaci pracovního prostředí je přitom efektivní fungování intranetu, respektive digitálního pracoviště, důležitější než kdy dříve. Efektivní digitální nástroje a platforma pro sdílení pracovních úkolů už nejsou důležité jen pro globální společnosti, jejíž zaměstnanci jsou rozmístěni po celém světě, ale i pro menší firmy, které potřebují práci synchronizovat v momentě, kdy se pracovníci nacházejí na různých místech

Specialista na vytváření digitálních platforem cílících na uživatele i zaměstnance, společnost Liferay, sepsala e-book s návodem pro personalisty i vedení firem, jak na fungující intranet. V e-booku naleznete:

  • Definování role, kterou může moderní intranet hrát ve strategii digitálního pracoviště

  • Co znamená pojem digitální pracoviště?

  • Konkrétní dotazy pro průzkum mezi zaměstnanci. Ten vám umožní vytvořit z intranetu nástroj, který vaši zaměstnanci aktivně používají

  • Návod, jak by měl takový průzkum proběhnout

  • Pět případových studií společností z oblasti módy, zábavního průmyslu, pohostinství nebo marketingu, které zvýšily produktivitu díky intranetu

Podniky čelí v posledních měsících rychlým změnám způsobu, jakým se pracuje. Digitalizace a práce odkudkoli byla sice trendem již před korona krizí, ale nucená sociální izolace celý proces ještě urychlila. Umožněte svým pracovním silám angažovat se a zvýšit svoji produktivitu bez ohledu na to, kde se zrovna nachází. Pomohou vám s tím moderní řešení pro digitální pracoviště.

Vystrizek

Díky zkušenostem a radám společnosti Liferay můžete vytvořit řešení, které bude plně zaměřené na uživatele a bude vyhovovat požadavkům všech zaměstnanců bez ohledu na to, jakou pozici zastávají a jestli zrovna pracují z domova nebo z kanceláře.

Velké množství firem má k dispozici správné nástroje, ale často nepropojené, bez jednotné koncepce a proto e-book dobře poslouží i ve firmách, kde již intranet využívají. Stačí si projít základní dotazy uživatelského průzkumu a zjistit, jestli aktuální řešení vyhovuje a odpovídá nové situaci a pokud ne, zapracovat na jeho vylepšení. Víte třeba, jaké tradiční analogové nástroje zaměstnanci používají a jak by se daly transformovat do digitálního prostředí? A naopak, jaké digitální nástroje jsou jim k dispozici a jak je vzájemně synchronizovat pro co největší efektivitu?

Ebook s tipy a triky si můžete stáhnout v anglickém jazyce zde.

STÁHNĚTE SI EBOOK