Společnost ASIANA spustila nový portál HRshop.cz

Společnost ASIANA, známá svým působením v cestovním ruchu, spustila v roce 2020 nový portál HRshop.cz. V čem je jiný a co ho naopak spojuje s firemní koncepcí, nám představuje Pavla Pulchart, Business Development Manager společnosti.

Pavla Pulchart, Asiana

HRshop nezní jako typický produkt cestovního ruchu. Znamená to, že ASIANA mění svůj směr?

HRshop je výsledkem dlouholeté spolupráce s firemní klientelou a vlastně i takovou hmotnou odpovědí na převažující různorodé požadavky. ASIANA prostřednictvím Letušky nikdy nenabízela pouze letenky a hotely. Od počátků devadesátých let se také věnujeme jazykovým pobytům, studiu v zahraničí, zájezdům na míru a vízovému servisu.

V poslední dekádě jsme vybudovali divizi ASIANA MICE (Meetings, Incentives, Conferences & Exhibitions), která zajišťuje pro české i zahraniční firmy skupinové akce v celé střední a jihovýchodní Evropě. Paralelně se také rozšiřovalo samostatné oddělení Concierge, které k rezervacím hotelů po celém světě začalo nově zpracovávat požadavky na nákup a přefakturaci vzdělávacích služeb pro velké korporace.

Všechny tyto zkušenosti pak jen přirozeně vyústily ve vývoj nové platformy, která nabízí našim klientům lepší přehled a snazší přístup k jednotlivým oblastem a produktům.

HRshop

Co je přesně obsahem portálu HRshop?

HRshop je rozdělen do jednotlivých sekcí, které lze dle přání klienta zobrazit či schovat. V tuto chvíli nabízíme pět dílčích kategorií – HR, MICE, TOURS, Jazykové kurzy a Víza.

V oblasti HR spolupracujeme s předními českými vzdělávacími společnostmi, ověřenými lektory a mentory, nabízíme rozvoj v pracovních oblastech a nezapomínáme ani na tělo a mysl.

Široké portfolio produktů MICE nabízí klasické aktivity i novodobé trendy a zejména pak rychlou možnost objednání teambuildingu, eventu nebo jiné tematické akce.

TOURS se věnuje zájezdovým balíčkům, které slouží zejména jako incentivní cesty, benefity pro zaměstnance nebo výjezdní zasedání.

Jazykové vzdělávání nabízíme ve spolupráci s tradičními jazykovými školami ze všech koutů světa formou prezenční nebo on-line výuky. A konečně vízový servis, který je nezbytným doplňkem ke všem našim zahraničním službám.

Jedná se tedy o internetový katalog služeb, kde si firemní klient může vybrat ze široké škály vašich produktů?

Zjednodušeně ano. Ale HRshop není zdaleka jen statickým katalogem. Nedílnou a pro některé klienty nejdůležitější součástí jsou procesy v pozadí. Umíme nastavit zobrazení i navázat tok informací tak, aby odpovídal interním zvyklostem klienta. Jsme schopni smluvně podchytit a systémově implementovat požadovaného provozovatele služeb, na kterého je objednávající zvyklý a nechce ho měnit.

Tuto vlastnost platformy vítají zejména nákupčí firem, kterým nadbytečná administrativa s mnoha dodavateli komplikuje optimalizaci nákladů. Další výhodou je rychlost a flexibilita v nákupním procesu. Objednávka a zajištění formalit, popř. i platby, trvá v řádu hodin, výjimečně dní.

HRshop

Komu je tedy HRshop určen?

Jak název napovídá, zaměřujeme se na potřeby korporací v oblasti řízení lidských zdrojů. Nejedná se však o nástroj jen pro pracovníky z oblasti HR, ale částečně také PR, marketingu nebo facility managementu. Dá se říct, že je určen všem, kteří zajišťují aktivity vedoucí k rozvoji a přispívají tak ke zlepšení statutu své společnosti uvnitř i vně.

HRshop nabízí širokou, stále aktualizovanou a ověřenou škálu zdrojových dodavatelů. Její členění do jednotlivých oblastí je přehledné. Uživatel se v něm snadno orientuje a získá aktuální informace, které hledá. Samozřejmostí je přehled uskutečněných objednávek.

HRshop

HRshop dokáže jak inspirovat novými neotřelými nápady na firemní akce, tak i zefektivnit procesy výběru a rezervací školicích programů. Je také vstupní branou pro na míru připravená školení, firemní akce, mítinky a incentivy. Provoz platformy zajišťuje tým vlastních produktových specialistů, kteří mezi sebou komunikují a zajišťují hladký průběh každé objednávky.

Více informací najdete na www.hrshop.cz a na www.asiana.cz.