Je-li před námi nějaký konflikt, většinou se mu snažíme vyhnout. Namlouváme si, že když se k…
Chystáte se přesvědčit svého šéfa, aby vám svěřil nový velký úkol, panel náborářů, aby vás přijal…
To, že se na vás někdo usmívá a přikyvuje, když mluvíte, ještě neznamená, že vás skutečně poslouchá.…
Nevraživost mezi dvěma vašimi zaměstnanci dospěla do fáze, kdy už je nadále neúnosná pro fungování…
Chcete-li, aby vás ostatní brali vážně, musíte se naučit navodit dobrý prvním dojem. Ten vzniká již…
Nikdy nepřijímejte rozhodnutí, o kterém byste se neradi o několik dnů později dočetli v novinách.…
Lidé, kteří jsou respektováni, obvykle dovedou ocenit ostatní. Jejich vlastní dřina a pilná práce…
Špatný přístup manažera k hodnocení výkonnosti podřízených je nejen nepříjemný pro zaměstnance, ale…
Když se zeptáte svých podřízených, zda jsou s prací pro vás spokojeni, většinou vám odpoví kladně.…