Mnoho pracovních problémů má svůj počátek i konec v komunikaci a jednání. Dvě hlavní otázky ukáží,…
Komunikace je nedílnou součástí našich životů. Díky ní také můžeme vést firmu, přijímat nové…
Odborníci se shodují na tom, že jednou s nejdůležitějších manažerských dovedností, které jsou…
KEEP je strategický nástroj, který využívá implicitních znalostí organizace k rozvoji vedoucích…
Jistě si všichni vzpomeneme na pravidla, která nám vštěpovali rodiče. Nemluv s cizími lidmi. Nehraj…
Všechny problémy v zaměstnání jsou obvykle způsobeny nedostatky ve vzájemné komunikaci. Článek se…
Hledání nových manažerů jednotlivých oddělení probíhá mnohdy metodou pokus-omyl. Statistiky tvrdí,…
Kvalita osobnosti se pozná mimo jiné i podle toho, jak umí snášet kritiku. Kritika se nevyhne nikomu…
Opouštějí dobří a talentovaní zaměstnanci váš podnik? Pokud ano, uvědomte si, ne vždy je tomu tak z…