Když někdo podvádí, může být vítěz. Avšak jen na chvíli. Například Enron byl ve své době pokládán za…
V předchozím článku jsme se dozvěděli, proč bychom vlastně pro svůj tým měli chtít vytvářet sdílené…
V nedávné studii účastníci ochutnávali čokoládu. Když při tom byli s někým, hodnotili tento zážitek…
Přemýšleli jste někdy nad tím, jak své prezentace nebo porady udělat živějšími? Máme tu seznam…
Po počáteční fázi prudkého vývoje inovací potřebujete vaši společnost posunout dál, k menším,…
Máte cíl. Víte, čeho chcete dosáhnout. To je dobré. Nyní však musíte ještě uvážit lidský faktor.…
Každá strategie se musí časem měnit, aby firma neustrnula ve vývoji a ekonomickém úspěchu. Když…
Uvažujete o jazykovém kurzu v zahraničí nebo jste si již nějaký vybrali. Hlavou vám ale začínají…
Pamatujete si, kdy jste se naposledy dozvěděli o úspěchu někoho jiného? Cítili jste trochu té…