V jednom svém díle pokládá řecký filosof Platón otázku: Kdyby vás prsten učinil neviditelnými,…
Ve schopnosti adaptovat se a prospívat v nové práci v průběhu prvních měsíců hraje roli mnoho…
Nejúspěšnější organizace se zaměřují především na úspěch svých zaměstnanců. Firmy si v dnešní době…
V obchodních kruzích se stále vede debata o tom, zda se někdo úspěšným obchodníkem již narodí, nebo…
Dnešní zákazník může kontaktovat firmy kdykoli a různými kanály. Zaměstnanci zákaznických servisů…
Dá se předpokládat, že každý uživatel napadený počítačovým virem si příště dá lepší pozor na…
O řízení inovační výkonnosti (IPM) se nejčastěji hovoří na úrovni firem. Existuje však řada způsobů…
Manažeři působící ve výrobní sféře si často uvědomují, že jejich zaměstnanci mají zkreslené vnímání…
Pokud sladíte své dlouhodobé cíle s každodenní činností, dosáhnete větší úspěšnosti než dosud. Vize…