V médiích se nyní hojně diskutuje o tom, jak COVID-19 ovlivní zážitky zákazníků, jakmile se firmy…
Přečetli jste si všechny návody. Strávili jste nespočet hodin nad demografickými údaji pro cílení,…
„Žijeme v bezprecedentní době.“ To je zřejmě věta, kterou jste už slyšeli mnohokrát po vypuknutí…
Mnoho firem neustále hledá efektivní a rychlé způsoby, které jim pomohou oslovit a získat nové…
Čeká nás jeden z nejhorších ekonomických poklesů v novodobé historii. Ustojí ji jen společnosti s …
Většina marketérů je slepá. Produkují obsah a zprávy a doufají, že je najde dostatek lidí, kteří se…
Zatímco dříve museli obchodníci platit formou PPC (pay-per-click), brzy budou moci umístit své…
Právě probíhající pandemie onemocnění Covid-19 tvrdě zasáhla globální ekonomiku a podnikatelský…
V současné době se po internetu šíří rozšířená citace o kreativitě v krizi. Nejčastěji se připisuje…