Články z oblasti vzdělávání a poradenství

I v personalistice je třeba dobře sloužit zákazníkům

Jak definovat služby zákazníkům, pokud jde o personalistiku? Kvalita služeb zákazníkům se v tomto…

Vyprávějte mi svůj příběh

Při přijímacím pohovoru mnohdy dojde řeč i na významné úkoly, které uchazeč v minulosti splnil.…

10 ne zcela korektních náborových postupů

Proces náboru připomíná v některých firmách spíše poker. Obě strany blafují tak dlouho, dokud se jim…

POWER - praktičtější využití behaviorálního pohovoru

Autor v článku prezentuje nový koncept přijímacího pohovoru POWER. Ten klade důraz zejména na to,…

CRM pro personalisty

CRM ve svém původním slova smyslu znamená řízení vztahů se zákazníky. Málokdo však ví, že se koncept…

Jak se prokousat stovkami životopisů

Personalisté se nemohou vyhýbat Internetu, protože ten je nejlepším zdrojem uchazečů. Zároveň však s…

Organizace náboru ve firmách - tři modely

Názory na to, zda je lepší centralizovaná nebo decentralizovaná organizace, se různí. Personalisté…

Magnet na kvalitní uchazeče

Při náboru fungují stejné principy jako v běžném životě. Všichni chtějí být tam, kde jsou hvězdy a…

Jsou vaši zaměstnanci spokojeni?

Dobré vedení týmu a řízení lidského kapitálu výrazně ovlivňuje celkovou prezentaci podniku.…

Výpis 289297 z celkem 308