Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak nám vizualizace pomáhá nacházet praktické poznatky

Samotná data jsou pro nás často nevyužitelná. Potřebujeme je zformátovat tak, abychom z nich mohli…

Vyjednávání uvnitř firmy (3/3): Překonáváme rozdílné cíle

V předchozím článku jsme se dozvěděli, proč musíme vždy mít na paměti, že naše jednání s ostatními…

Vyjednávání uvnitř firmy (2/3): Subjektivní vnímání nás může zmást

V předchozím článku jsme viděli, že vyjednávání v rámci jedné organizace nemusejí snadná, a proto…

Vyjednávání uvnitř firmy (1/3): Hlavně nepodcenit přípravu

Proč je vyjednávání uvnitř firmy často nečekaně náročné? Pokud totiž chcete uspět, musíte k těmto…

Nejlepší řečníci světa radí, jak uchvátit publikum

Šanci udělat první dojem máte jen jednu. Pro oslovení publika je tudíž životně důležité upoutat…

Manažeři a sociální sítě: Na co si dát pozor?

Jedním z významných fenoménů našeho moderního světa je komunikace prostřednictvím sociálních sítí.…

Máte co říci? Vydělejte na tom

Zavedení spíkři mohou vydělávat spousty peněz na veřejném vystupování. Pokud však teprve začínáte,…

Tipy pro vyjednávání od profesionála (3/3): Jak se zlepšit pro příště

Nenechte si uniknout to, co vám protivníci mohou říct. To je jeden z nejdůležitějších tipů, které…

Tipy pro vyjednávání od profesionála (2/3): Nebojte se, že nemáte potřebné páky

Vyjednávací stratég Corey Kupfer, advokát a autor knihy Authentic Negotiating: Clarity, Detachment,…

Výpis 127135 z celkem 450