V předchozím článku jsme se dozvěděli, jak můžeme motivovat posluchače, kteří byli původně bez…
Brainstorming se používá, když potřebujete vygenerovat co nejvíce nápadů. Přitom je potřeba myslet…
Kdo by chtěl prezentovat před publikem, které o danou věc nemá zájem. O tom jistě nesní nikdo z nás.…
Pokud je to možné, rozdělte si publikum na menší skupiny hned poté, co se představíte. Také pomůže,…
V minulém článku jsme viděli, jak i dnes platí Aristotelovy myšlenky o přesvědčování druhých. Nyní…
Když chcete získat novou práci, musíte udělat dojem na náboráře. Odlišit se můžete například i tím,…
Vaším cílem je přesvědčit publikum, aby něco udělalo. Jen zprostředkovat informaci nestačí. Tak jak…
S vyjednáváním se setkáváme v každodenním životě neustále. V rodině, v práci, v partnerských…
Své sny a cíle popisujte s vášní a odhodláním. Mluvte o tom, co vás motivuje o smyslu, kterému…