Články z oblasti vzdělávání a poradenství

9. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jak se měnit spolu se zákazníky

Radikální změny v zákaznickém chování a vliv byznysových a společenských trendů jako digitalizace,…

Tipy, jak z jednorázového klienta udělat klienta dlouhodobého

Jedním ze zlatých grálů prodeje je umění přetavit jednorázového klienta na klienta dlouhodobého a…

Tajemství věrnosti klientů: Jak mít spokojené a loajální zákazníky

Najít, oslovit, přesvědčit a zaučit nového klienta zpravidla stojí mnohonásobně více, než si udržet…

Několik rad, jak váš zákaznický servis snadno upravit na míru jednotlivým klientům

Personalizace, tedy úprava určité služby nebo produktu na míru jednotlivým klientům, je mezi…

Jak vylepšit zákaznické centrum: Inspirujte se u britské pobočky Costa Coffee

Zákaznický servis je výkladní skříní vaší firmy. To, jak zástupci vaší firmy interagují se zákazníky…

Zlepšete firemní „CX“: Pět tipů, jak jednoduše vylepšit zkušenost vašich klientů s vaší firmou

„CX“, neboli „customer experience“, je výraz, který odkazuje na to, jak dobrou (nebo špatnou)…

Čtyři signály, které ukazují, že vám vaši klienti nedůvěřují

Důvěra je základem každého obchodního vztahu. I pokud nabízíte ten nejlepší produkt nebo službu,…

Sedm tipů, jak pomocí zákaznického servisu zvýšit loajalitu vašich klientů

Kdo by nechtěl mít věrné zákazníky? Nic ale není zadarmo. Zde je sedm tipů, jak pomocí zákaznického…

6 tipů, jak vám může AI pomoci v zefektivnění zákaznického servisu

AI hýbe světem. I zákaznickým servisem. Umělá inteligence totiž nabízí celou řadu možností, jak může…

Výpis 19 z celkem 458