Radikální změny v zákaznickém chování a vliv byznysových a společenských trendů jako digitalizace,…
Jedním ze zlatých grálů prodeje je umění přetavit jednorázového klienta na klienta dlouhodobého a…
Najít, oslovit, přesvědčit a zaučit nového klienta zpravidla stojí mnohonásobně více, než si udržet…
Personalizace, tedy úprava určité služby nebo produktu na míru jednotlivým klientům, je mezi…
Zákaznický servis je výkladní skříní vaší firmy. To, jak zástupci vaší firmy interagují se zákazníky…
„CX“, neboli „customer experience“, je výraz, který odkazuje na to, jak dobrou (nebo špatnou)…
Důvěra je základem každého obchodního vztahu. I pokud nabízíte ten nejlepší produkt nebo službu,…
Kdo by nechtěl mít věrné zákazníky? Nic ale není zadarmo. Zde je sedm tipů, jak pomocí zákaznického…
AI hýbe světem. I zákaznickým servisem. Umělá inteligence totiž nabízí celou řadu možností, jak může…