Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Procházíte obdobím propadu obchodů? Poradíme vám, jak zase začít prodávat

Každému obchodníkovi se čas od času stane, že mu klesnou prodejní čísla. Důvodů může být celá řada,…

Specifika B2B obchodování: Jak uspět při oslovování firemních klientů

Někdy se říká, že B2B obchodování je akorát převlečené B2C obchodování, jelikož vše je nakonec pouze…

3 tipy, co dělat, když má klient kromě vaší nabídky ještě nabídku konkurence

V prakticky všech oborech se stává, že klienti neváhají jít k více dodavatelům pro nabídku daného…

Čtyři tipy, jak více prodávat

Rádi byste navýšili své prodeje? Nejste spokojení se svými obchodními výsledky nebo vidíte prostor…

Když obchody nejdou: Co dělat při propadu vašich prodejů

Každý obchodník někdy zažil situaci, kdy se mu přestalo dařit. To, jestli se bude ve výsledku jednat…

V jednoduchosti je síla: Jak zajistit, že vaší nabídkou klienta doopravdy zaujmete

Zákazníci dnes mají ve většině oborů možnost vybírat si z celé řady různorodých výrobků a značek.…

Čtyři zásady úspěšné komunikace s klientem

Efektivní komunikace tvoří základ jak mezilidských vztahů, tak i vztahů mezi zákazníkem a zástupcem…

Máte malou prodejní úspěšnost? Možná je problém v kvalitě vašich kontaktů

Někdy méně znamená více. Co se týče kontaktů na potenciální klienty, platí pravidlo, že kvalita…

Pět tipů, jak v krátkém čase vylepšit své obchodní výsledky

Rádi byste zlepšili své obchodní výsledky? Procházíte ne zcela úspěšným obdobím nebo se snažíte…

Výpis 8290 z celkem 750