Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Studie: Jste připraveni utužit si vztahy a spokojenost vašich B2B zákazníků?

V médiích se nyní hojně diskutuje o tom, jak COVID-19 ovlivní zážitky zákazníků, jakmile se firmy…

Značky neumí skutečně naslouchat zákazníkům. Spoléhají se na data, která ale nestačí

S rostoucí množstvím spotřebitelských dat mají společnosti o svých zákaznících více informací než…

Kdo půjde z kola ven: Poznáte, kdy s klientem ukončit spolupráci?

Asi si po přečtení titulku říkáte, že zrovna teď – v době počínající ekonomické recese – není vhodná…

B2B produktový marketing: Proč je tak důležitý?

Mnoho podnikatelů nemá úplný přehled o tom, co zahrnuje marketing produktů v segmentu B2B a jak jej…

Tradiční média nejsou mrtvá, zaměřte se na optichannel strategii

Daty jsme se řídili ještě dříve, než se objevil digitální marketing a z analýz a statistik se stala…

Akvizice vs. retence: Do čeho se vyplatí investovat více?

Získávání nových zákazníků i udržování stávajících vztahů je obojí klíčové pro rozvoj vaší firmy.…

5 strategií pro efektivní generování leadů

Mnoho firem neustále hledá efektivní a rychlé způsoby, které jim pomohou oslovit a získat nové…

Píšete direct maily? Využijte poznatky z psychologie k jejich tvorbě

Většina marketérů a obchodníků si je dobře vědoma síly přímého marketingu v dnešní době. Sestavit…

Umělá inteligence a retence zákazníků: Čím začít?

Statistiky uvádí, že získat nového zákazníka může být pětkrát až pětadvacetkrát dražší než snaha…

Výpis 172180 z celkem 750