Většina obchodníků nese odpovědnost pouze za prodej, ale i za následné platby svých klientů. V …
Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však ne vždy stačí. Jedním z …
Získávání kontaktů na nové potenciální klienty je základem pyramidy, na jejímž vrcholu je obchodní…
V mnoha případech se stává, že se klientovi vaše nabídka líbí, ale nedokáže překonat nerozhodnost a…
Dávat při prodeji do popředí cenu je mnohdy nevýhodné pro všechny zúčastněné. Z pohledu obchodníka…
Mládí může být v obchodě jistým handicapem. Určité obory, především ty nové, mládí vyloženě přejí,…
Doporučení od stávajících klientů jsou jedním z nejkvalitnějších druhů kontaktů. Jestliže se vám…
Ne každý chce být známý jako prodejce. Kvůli stigmatům vážícím se k profesi prodejce chce být mnoho…
V téměř všech oborech je natolik bohatá konkurence, že nemá cenu vstupovat na trh, pokud vaše firma…