Prosím, nikdy nehraj s klientem hru, která by se dala nazvat: Kdo má pravdu. Nedokazuj zákazníkovi,…
Svět businessu má svou vlastní etiketu. Dodržování jejích pravidel, ale i pravidel slušného chování…
Prodejce musí být alespoň do určité míry psychologem. Umět rozpoznávat lidské emoce, komunikovat,…
V současné době můžeme pozorovat významné změny a posuny v marketingové praxi. V době bez internetu,…
Chvíle, kdy zákazník přemýšlí, jako by byla posvátná. Jeho nejniternější myšlenky se formují do nové…
V dnešní době mají zákazníci proces nákupu a prodeje pod kontrolou daleko více než kdy před tím.…
Se zimou přichází období útlumu. Výkonnost ve firmách klesá, lidé se pomalu připravují na svátky a…
Po spuštění nového produktu či produktové řady nebo po vstupu start-upu na trh většinou následuje…
Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný, vágní a čistě informativní.…