Snažit se zařadit do své nabídky produkt nebo službu, která je nestandardní, představuje pro…
Účast na konferencích může být pro vás velmi užitečná. Můžete se naučit nové věci, poznat nové lidi…
Chcete zákazníky přesvědčit o vaší nabídce? Vyhněte se slovním klišé a vzbuďte v nich trochu…
Peníze jsou jako ruce nebo nohy. Pokud je nepoužíváte, přijdete o ně, prohlásil kdysi dávno Henry…
Telefonování je důležitá součást prodeje. Čím více možných zákazníků oslovíte, tím vyšší šanci máte…
Základem úspěšného obchodního vyjednávání je dobrá příprava. V té vám můžou pomoci i poznatky z…
Jste noví v prodejním týmu a nemáte dosud dostatečnou důvěryhodnost u klientů? Většina prodejců…
Zanechání zprávy v hlasové schánce může některým prodejcům připadat zbytečné, jelikož předpokládají,…
Pokud vám někdo během obchodního tréninku říká poučky jako: Prodej začíná, když nakupující řekne ne.…