Články z oblasti vzdělávání a poradenství

3 tipy na jednání s problémovými zákazníky

Každý se jednou setká s nespokojeným zákazníkem. Ať už je chyba na vaší straně nebo ne, rady…

Zvyšujte důvěru svých klientů

Důvěra vašeho klienta je důležitá. Server Topsalesworld.com proto popsal tři body, jak důvěru…

Neúspěšní uchazeči: Chováte se k nim správně?

Získat nového klienta znamená vynaložit v průměru pětkrát více zdrojů (finance, čas, marketing,…

Naučte se správně vyjednávat

Ve spoustě lidí vyvolává pojem vyjednávání strach a úzkost. Patříte k nim i vy? Uvědomte si, že jde…

4 tipy, jak být důvěryhodným prodejcem

Když budete působit jako spolehlivý prodejce, zvýšíte své šance na prodejní úspěchy. Server…

Co se obchodník může přiučit sledováním seriálu

Z amerického seriálu Orange is the new Black (seriál o hlavní hrdince a jejím pobytu ve vězení),…

Individuální nebo firemní cíle - Co přinese více? (řízený experiment)

Také jste si už tolikrát kladli otázku, jak motivovat své obchodní zástupce k lepším výsledkům?…

3 důvody vzestupu "inside sales"

Růst internetových technologií a společenské změny, které s tím souvisí, jsou jedním z důvodů nového…

Předejděte nespokojenosti zákazníků

Setkáváte se často s nespokojenými zákazníky? Ať už je jejich nespokojenost oprávněná nebo ne, rady…

Výpis 649657 z celkem 750