Komunikace je základní součástí výkonu většiny povolání. Právě komunikační dovednosti rozhodují o…
Plánování času je dovednost, kterou se učíme již ve škole. Mnoho lidí však časem podléhá špatným…
Pokud si manažeři chtějí udržet své lidi, měli by zvolit pružný přístup s ohledem na rozdíly mezi…
Pokud si myslíte, že pracujete příliš hodin, zdaleka na tom nejste tak jako zaměstnanci například v …
Potenciální zaměstnanci se v řadě případů poprvé setkávají s firmami na jejich webových stránkách.…
Britský list Financial Times publikoval letošní seznam nejlepších zaměstnavatelů v Evropě. Na…
Jít na poradu dobře připravený je důležité, stejně důležité je však vyhnout se skrytým nebezpečím…
Možná vám záhadný ostrov s trosečníky po pádu letadla nepřipadá jako nejlepší místo pro učení…
Když chcete dosáhnout změny chování zaměstnanců, měli byste si nejprve uvědomit, jaký vliv hraje…