Když se zeptáte lidí ve vašem okolí, co považují za hlavní zásady řízení času, dočkáte se odpovědí jako dobře připravený seznam úkolů, řízení více priorit, lepší…
Time management pomáhá lidem udělat více práce v kratším čase, s menším…
Netvrdší oříšek, kterému čelíte jako obchodníci, je asi to, aby si vůbec…
Vyšší manažeři dnes čelí výzvám, které označují za komplikované, vzájemně…
Vůdcovství bylo vždy výzvou, v dnešní době však představuje stále…
Vůdcovství se mění. Je stále složitější a vyžaduje nové postupy, nápady i…
Během procesu, kdy přijdete na něco nového a úžasného, brzy narazíte na…
Řada firemních plánů, pokud vůbec existují, je pouhým plýtváním papíru.…
Zamlouvají se vám nápady konkurence? Mezi inspirací a imitací je však jen…
Před deseti lety byla požádána malá výrobna barev, aby vytvořila speciální…
V manažerských kruzích se traduje, že vedoucí pracovníci by se měli…
Koučování zaměstnanců se v současné době považuje za jednu z klíčových…