Každý byznys potřebuje marketing. Nekonzistentní přístup k marketingu úspěch nezajistí, a tak i malé podniky potřebují profesionální řešení, které bude konzistentní,…
E-mail má jako marketingové médium řadu negativních rysů, zároveň bychom…
Poděkování je jednou ze základních slušností. Učíme se jí od dětství a měli…
Obchodníci si často kladou otázku, jak často by měli zasílat e-maily svým…
Úspěch je pomíjivý, neúspěch je ale celoživotní lekcí a učitelem. Neúspěch…
Pořádali jste obchodní výstavy, platili PR agentuře, vydávali nejrůznější…
Asociace evropských hospodářských komor Eurochambres vydala dokument, v…
Dne 1. května 2004 vstoupí Česká republika do Evropské unie. Evropská…
Schopnost vytvářet a udržovat strategická partnerství hraje v obchodním…
Většina lidí, kteří mají vystoupit před ostatními trpí trémou. Nejen, že je…
Optické neboli vizuální pomůcky tvoří běžnou součást obchodních prezentací.…
Jednou z nejméně prozkoumaných oblastí je paradoxně práce agentur pro…
Mistrovství v direct marketingu se nerodí náhodně ani přes noc. Velké…