V elektronické komunikaci stále více objevují tzv. důvěrnostní doložky, jejichž úkolem je zabránění rozšíření důvěrných zpráv mimo určitý kruh lidí a současně…
Chcete-li vědět, co právě chystá vaše konkurence, staňte se špiónem.…
Demand and revenue management (DRM) je moderní způsob předvídání současné a…
Pád komunismu ve východoevropských zemích otevřel cestu výuce jazyků.…
Konference Green Week 2003 si klade za cíl především zlepšit vzájemnou…
V současném konkurenčním prostředí nabývají marketingové a PR aktivity…
Manažer vytvořil obchodní strategii, od níž očekával vzbuzení zájmu mnoha…
Ve čtvrtek 23. ledna začal v Ostravě rozsáhlý projekt vzdělávání manažerů…
Využívání informačních technologií se v jednotlivých firmách většinou…
Když v roce 1999 vytvořil devatenáctiletý programátor Shawn Fanning svůj…
Většina menších českých firem zatím neví, co je čeká v Evropské unii. A to…
Internet se stal od počátku své existence centrem zájmu mnoha skupin lidí.…
Nebezpečný zákazník nemusí nutně být jen někdo ohrožující představitele…