Manažer - zprávy z managementu

icon Špiónem u konkurence: 4 legální kroky

Chcete-li vědět, co právě chystá vaše konkurence, staňte se špiónem. Stěžejní informace o aktivitách konkurentů můžete dnes získat již během několika málo hodin a…

Jak předvídat současnou a budoucí poptávku

icon Jak předvídat současnou a budoucí poptávku

Demand and revenue management (DRM) je moderní způsob předvídání současné a…

Jazyková revoluce před vstupem do EU

Článek v rámci předplatného icon Jazyková revoluce před vstupem do EU

Pád komunismu ve východoevropských zemích otevřel cestu výuce jazyků.…

Prezentace bez legrace

icon Prezentace bez legrace

V současném konkurenčním prostředí nabývají marketingové a PR aktivity…

Konference Green Week 2003

Článek v rámci předplatného icon Konference Green Week 2003

Konference Green Week 2003 si klade za cíl především zlepšit vzájemnou…

Čelem vzad k lepší obchodní strategii

icon Čelem vzad k lepší obchodní strategii

Manažer vytvořil obchodní strategii, od níž očekával vzbuzení zájmu mnoha…

Projekt Phare 2000 a ministerstva pro místní rozvoj

Článek v rámci předplatného icon Projekt Phare 2000 a ministerstva pro místní rozvoj

Ve čtvrtek 23. ledna začal v Ostravě rozsáhlý projekt vzdělávání manažerů…

Lídr, následovník a opozdilec - IT a ekonomika z firemního pohledu

icon Lídr, následovník a opozdilec - IT a ekonomika z firemního pohledu

Využívání informačních technologií se v jednotlivých firmách většinou…

Znalosti à la Napster: dejte a bude vám dáno

icon Znalosti à la Napster: dejte a bude vám dáno

Když v roce 1999 vytvořil devatenáctiletý programátor Shawn Fanning svůj…

Většina malých a středních firem neví, co je čeká v EU

Článek v rámci předplatného icon Většina malých a středních firem neví, co je čeká v EU

Většina menších českých firem zatím neví, co je čeká v Evropské unii. A to…

Jak bojují proti spamu státní instituce?

icon Jak bojují proti spamu státní instituce?

Internet se stal od počátku své existence centrem zájmu mnoha skupin lidí.…

Nebezpečně spokojený zákazník

Článek v rámci předplatného icon Nebezpečně spokojený zákazník

Nebezpečný zákazník nemusí nutně být jen někdo ohrožující představitele…

Nebát se a nekrást (a nezkrachovat)

icon Nebát se a nekrást (a nezkrachovat)

V současných konkurenčních podmínkách se úspěchy a neúspěchy firem velmi…

Výpis 18081820 z celkem 1897