Nic není tak dobré, aby to nemohlo být ještě lepší. To platí i pro obchodní nabídky. Článek proto přichází s pěti radami, jak zvýšit efektivitu obchodních nabídek.…
Mnozí podnikatelé neuspějí, protože si nekladou správné otázky. Zajímají se…
Telefonické oslovování potenciálních zákazníků, tzv. cold calling, může…
Klíčovou součástí prodeje produktu je předvedení toho, co dokáže.…
Potřebujete silnější kalibr pro vaše další obchodní jednání? Článek…
Obchodníci milují zvuk svého hlasu, což může být dobrá věc. Ti nejlepší…
Pro firmy je velmi důležité udržovat kontakt se zákazníky. Některé…
Aktuální výzkum společnosti Deloitte sledující globální trendy řízení…
Lidé mají rádi příběhy. Platí to napříč věkovými kategoriemi, úrovněmi…
Nerozhodní, nečinní zákazníci mohou být frustrující, zejména pokud mají…
Přednesení silné obchodní či marketingové prezentace je umění. Článek…
Požádejte své obchodníky, aby prošli obchody, které v uplynulém roce…
Zaměstnanci jsou dnes přizpůsobivější než v minulých letech. Shodlo se na…