Žijeme vrychlé době, a tak není divu, že se mnozí obchodníci snaží najít nějaký zázračný lék na zvýšení prodeje. Úspěch voblasti prodeje by se však stále měl řídit…
Americký časopis Forbes sestavil i letos žebříček největších firem na světě…
Výraz lidského obličeje může mít silný vliv. Využijte ten správný při své…
Při jednání s klienty nemůže nic nahradit kvalitní práci a ochotu…
Zhoršující se tržní podmínky přivádějí firmy kalternativním způsobům…
Téměř polovina vyšších manažerů globálních podniků se obává ztráty…
Přes všechny negativní novinové titulky je stále řada obchodních…
Stížnosti zákazníků nebo negativní zpětná vazba mohou být pozitivním…
Ekonomická krize se začíná projevovat i v oblasti hotelnictví. V loňském…
Virtuální obchodní výstava je něco mezi schůzí přenášenou po webu a…
I když mnoho amerických podnikatelů pláče nad ničivými ztrátami vroce 2008,…