Manažer - zprávy z managementu

icon Každý by měl chápat základní principy podnikových financí

Když se mluví o vytváření hodnot, měli bychom se zaměřit na to, co má na tento koncept přímý dopad. Manažeři by si proto měli být více vědomi primárního principu,…

icon Produktový manažer a product owner (1/2): Víte, jaký je mezi nimi rozdíl?

Chcete-li mít úspěšné produkty, potřebujete ve firmě obě tyto role.…

icon Tipy, jak propagovat váš magnet na nové zákazníky

Chcete-li získávat nové zákazníky online, potřebujete pořádný magnet.…

icon Tipy, jak během prezentace zůstat soustředění (2/2)

V předchozím článku jsme se dozvěděli, že když prezentujeme, měli bychom…

icon Tipy, jak během prezentace zůstat soustředění (1/2)

Při prezentování a mluvení na veřejnosti je snadné nechat se rozhodit…

icon Zlepšete zákaznický servis – usnadněte to svým zákazníkům

Poskytování zákaznického servisu tak, aby byl bez průtahů a nepohodlí, je…

icon Evoluce B2B: Jak díky digitalizaci zůstat relevantní (2/2)

Jak jsme viděli v předchozím článku, spotřebitelé jsou dnes lépe…

icon Na co myslíte?

Často se zaměřujeme na to, co se nám nelíbí, s čím nejsme spokojeni.…

icon Evoluce B2B: Jak díky digitalizaci zůstat relevantní (1/2)

Možná je načase přehodnotit, co na trhu B2B vaše firma nabízí. Koneckonců…

icon Využijte sílu vděčnosti, abyste byli úspěšnější

Vyjádřete vděčnost častěji. Dobrá, ale jak se to vlastně dělá? Jak…

Online recenze.

icon Firmy nevyužívají potenciál online recenzí svých výrobků a služeb

Většina lidí dnes objednává online. Ať už se jedná o potraviny,…

icon Vyjednávání – kdo začne s  cenou prohrává? (2. díl)

V minulém článku jsme se věnovali přípravě před vyjednáváním. V dnešním …

Výpis 15871599 z celkem 12368