Ve druhém díle jsme se věnovali dalším dvěma bodům v přístupu 5P: "Proč" a "Prezentace". Dnes se podíváme na důvod, kvůli kterému chodíme k zákazníkovi, na "Prodej".…
Pro lídry obchodních společností znamená efekt nástupu sítí, který byl…
Jsou tradiční fyzické prodejny odsouzeny k zániku s tím, jak roste…
„Beru solidní peníze, ale už tam nejsem rád.“ Nejčastější věta, kterou…
Velkou výzvou dneška je, jak se vypořádat s tím, že se svět mění mnohem…
Na téma motivace už bylo napsáno mnoho článků. Jejich opodstatněnost a…
V předchozím článku jsme viděli, že konflikty nejsou nutně něco špatného.…
Podařilo se vám založit firmu, sehnali jste finance na rozjezd. Uspěli jste…
V jakémkoli vztahu nutně vznikají konflikty, tak to prostě je. Pokud si…
Pod tlakem se ocitne mnohokrát za život každý z nás. Některým se s ním daří…
Když si chcete vybudovat nový návyk, tedy něco, co vám ve vašem životě…
V předchozím článku jsme si ukázali první příklady toho, jak robotizované…
Všichni se chceme vyhnout špatným manažerským postupům. Možná však přesně…