Manažer - zprávy z managementu

icon Proč zohledňovat zákazníky vždy a všude

Každá firma potřebuje porozumět zkušenostem svých zákazníků. Provádějte průzkumy, snažte se vžít do jejich situace. Jsou instrukce, které od vás dostávají, skutečně…

icon Prezentace: Kdy použít odrážky

S odrážkami můžete snadno ukázat širší souvislosti a udržet představu…

Pavla Šedivá, vedoucí oddělení statistiky spotřebitelských cen ČSÚ

icon Inflace: Jak a proč se v Česku počítá

Na první pohled to vypadá jednoduše. Tazatelky z ČSÚ navštíví obchod či…

icon Kdy během prezentace raději nevyprávět příběhy

Vyprávění příběhů je skvělé v tom, že získává pozornost publika a dává vám…

icon 5 chyb při předávání zpětné vazby

Zpětná vazba, kterou poskytujete svým podřízeným, může hodně pomoci, ale…

icon Nebojte se těžkých témat, chcete-li si udržet zaměstnance

Když se zaměstnanec začne vytrácet z kanceláře, aby navštěvoval pohovory a…

icon První 3 kroky ke koučování zaměstnanců

Ptát se, naslouchat a vcítit se do podřízených. To je stručně vyjádřená…

icon Jaká je vaše výmluva pro neúspěch?

Říká se, že každý je svého štěstí strůjcem. A je to velká pravda.…

icon Poznáte vůdcovský potenciál?

Vaši podřízení mohou mít skrytý přirozený talent na to, stát se lídrem.…

kurz programu MBA, IPFM

Článek v rámci předplatného icon Třikrát z praxe: Proč studovat MBA?

Mnozí z těch, kteří budují svou kariéru, jistě pomýšlí na pracovní postup a…

Karel Červený, Talent Innovation

Článek v rámci předplatného icon Chytří pomocníci pro práci s informacemi

Práce s informacemi je čím dál více náročnější. Vyznat se v záplavě dat,…

icon Nejčastější chyby při řízení virtuálních týmů

Má-li tým složený z lidí pracujících na dálku přinášet očekávané výsledky,…

icon Navazujte kontakty s manažery z jiných společností

Vedoucí pracovníci, kteří chtějí být opravdu úspěšní, by se čas od času…

Výpis 36673679 z celkem 12391