Často v odborných textech a článcích pro manažery čteme, že vzdělání pracovníků je nezbytné a zcela klíčové. Proč ale vlastně? Zde je sedm dobrých důvodů.
Jako manažer týmu máte zřejmě k dispozici určitý týmový rozpočet a…
Profesionální vzdělávání v oblasti IT a digitálních dovedností právě…
Mikro-manažerů je mezi vedoucími týmů hodně. Ale málokterý z nich by to…
Ten, kdo se umí přizpůsobovat změnám a kdo se nezhroutí pod nátlakem, má…
Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale…
Humor ve zdravé míře je skvělý způsob, jak odlehčit vážnost vaší práce, jak…
Očekávání pracovníků se neustále vyvíjí. Čím dál tím větší důraz se klade…
Relaxace a občasné pauzy jsou nejen přínosné, ale zcela nutné. Bez zdravého…
V angličtině se často můžeme setkat s termínem „customer-centric“. Označují…
„Deadline management“ je anglická fráze, která popisuje schopnost plánovat,…
Být opravdu dobrým manažerem vyžaduje nejen teoretické znalosti, ale i…
Stává se vám, že při interakci s druhou osobou nebo v kolektivu něco…