Dobrý a efektivní vedoucí týmu musí mít především skvělé komunikační dovednosti. Tím nemyslíme jenom schopnost mluvit na veřejnosti, ale především i schopnost…
Motivace podřízených je klíčovou úlohou vedoucího pracovníka. Významným (i…
Před 16 lety Pavel Makovský založil LIGS University v Česku. V té době byl…
Každý úspěšný manažer musí umět budovat hodnotné a pozitivní vztahy. A to…
Manažerská pozice často klade na dotyčného pracovníka vysoké nároky. Jednou…
Rozhodnutí, zda budou vaši zaměstnanci zajišťovat i doplňkové a podpůrné…
„Employee empowerment“ je jeden z termínů z oblasti HR a managementu, který…
Co činí veřejný proslov úspěšným? Jak vypadá efektivní prezentace (ať už…
Matúš Karafa (37) stojí za projekty jako Feedo, Peevo, Juring nebo Urban…
V leadershipu platí, že neexistuje jeden univerzální přístup, který…
Termín „týmová porada“ má řada lidí spojený s nudou, neefektivitou a s…
Chcete, aby váš tým byl efektivnější a produktivnější? Aby vykazoval méně…
Dvě třetiny Čechů nakupují na internetu každý měsíc, část z nich se však…