Manažer - zprávy z managementu

icon Jakou hodnotu má důvěra?

Hodnota důvěry ve vzájemném vztahu se dá jen těžko měřit. Každý ji však pozná, když důvěru ztratí. Toto pravidlo platí jak v životě, tak i v byznysu. Důvěra je…

Firmy považují elektronické obchodování za přínos

icon Firmy považují elektronické obchodování za přínos

Navzdory celkovému poklesu výdajů na informační technologie se investice do…

Lidský dotek

icon Lidský dotek

Pravděpodobně neexistuje lepší cesta jak zvýšit úroveň služeb a…

Boj s byrokracií na pracovišti

icon Boj s byrokracií na pracovišti

Způsob, jakým spolu lidé jednají, je významným ukazatelem toho, jak o sobě…

Hrdi na svůj podnik - Program firemní etiky

icon Hrdi na svůj podnik - Program firemní etiky

Nedávné události kolem Enronu způsobují zvýšený zájem o otázky obchodní a…

Online přednášky a jak na ně

icon Online přednášky a jak na ně

Stále více školitelů využívá možnosti vést své přednášky prostřednictvím…

Jak vytvořit zajímavé internetové stránky

icon Jak vytvořit zajímavé internetové stránky

Webové stránky jsou marketingový nástroj, jímž podniky nabízejí informace o…

Umění naslouchat

icon Umění naslouchat

Průzkumy dokazují, že nesprávná komunikace na pracovišti muže vést k řadě…

Poctivost a odvaha - nezbytné vlastnosti výkonného ředitele

icon Poctivost a odvaha - nezbytné vlastnosti výkonného ředitele

Bezúhonnost a morální trvalost by měly být jedním z poznávacích znamení…

Dobrý firemní web vyžaduje údržbu

icon Dobrý firemní web vyžaduje údržbu

Obchodní vztahy s dodavatelem vašich webových stránek nekončí v okamžiku…

Nenápadné ukazatele stavu podnikové kultury

icon Nenápadné ukazatele stavu podnikové kultury

Úroveň podnikové kultury se projevuje v každodenním přístupu k práci, v…

Strategický přístup managementu ke kariérnímu růstu

icon Strategický přístup managementu ke kariérnímu růstu

Největší starostí jedné menší americké společnosti byl nedostatek manažerů…

Respekt investorů je stejně důležitý jako loajalita zákazníka

icon Respekt investorů je stejně důležitý jako loajalita zákazníka

Respekt je, podobně jako loajalita vyšší stupeň chování, který demonstruje…

Výpis 1145411466 z celkem 12391