Emaily a vůbec ostatní moderní technologie jsou při komunikaci, ať už se zákazníky, ostatními firmami nebo úřady, čím dál rozšířenější. Proto je nutné, stejně jako u…
Zájem o vyprávění příběhů coby prostředek předávání a sdílení znalostí…
Mnoho firem se nyní potýká s velkým problémem. Investovaly značné množství…
Článek popisuje postupy, které se používají při řízení projektů metodou…
Profesionalita je věcí, na níž si obvykle velmi zakládáme. Často se však na…
Kreativita a schopnost bystrého úsudku je jedním ze základních kamenů…
Dobrým manažerem se člověk nestane jen proto, že byl čerstvě povýšen. Musí…
Manažeři by se při výběru zaměstnanců a spolupracovníků neměli omezovat jen…
Znalostní audit (zvaný též K-Audit) by měl být vždy první a hlavní fází…
Lidé se velmi často ptají, kolik úkolů mají zahrnout do svého projektu,…
Nová biometrická technologie umožňuje zákazníkům v obchodech platit pouhým…
Článek je shrnutím knihy Effective Networking for…
On-line zákazník nakupuje snadno kliknout myší, potvrdit nabídku, číslo…