Manažer - zprávy z managementu

icon Jak (ne)zacházet se znalostmi?

Téměř každá firma si dnes uvědomuje, že vědomosti jsou základním potenciálem pro jejich rozvoj a prosperitu. Předtím, než nabídneme zákazníkovi své zboží nebo…

Firmy stále častěji pověřují službami externí firmy

icon Firmy stále častěji pověřují službami externí firmy

Pro některé firmy je například řízení lidských zdrojů úkol, který jim…

Firmy musí hovořit jazykem zákazníků

icon Firmy musí hovořit jazykem zákazníků

Komunikace mezi lidmi se s rozvojem moderních technologií, jako jsou SMS…

Automatizace procesu dolování znalostí z dat

icon Automatizace procesu dolování znalostí z dat

Software pro automatizaci dolování znalostí z dat a jejich modelování…

Zaměstnanec potřebuje znát svou cenu

icon Zaměstnanec potřebuje znát svou cenu

Veškeré způsoby motivace zaměstnanců mohou selhat, opomenete-li průběžně…

Uplatnění brainstormingu při podnikových poradách

icon Uplatnění brainstormingu při podnikových poradách

Mnoho porad, při kterých se používá brainstorming, je neproduktivních,…

Elektronická hesla jsou málo bezpečná

icon Elektronická hesla jsou málo bezpečná

Přestože u uživatelů webu obecně vzrůstá ochota sdělovat své osobní údaje,…

Firmy kladou stále větší důraz na spolupráci zaměstnanců

icon Firmy kladou stále větší důraz na spolupráci zaměstnanců

Ještě v 19. století byly pracovní síly považovány pouze za komoditu. S…

Zákazník nikdy nezvoní dvakrát

Článek v rámci předplatného icon Zákazník nikdy nezvoní dvakrát

Chcete-li dobře porozumět zákazníkovi, abyste mohli lépe vyhovět jeho…

Během zlých časů se projeví manažerské schopnosti

icon Během zlých časů se projeví manažerské schopnosti

Teprve v těžkých dobách se skutečně projeví manažerské schopnosti. Ačkoli…

Kancelář přímo u moře

icon Kancelář přímo u moře

Mnoho lidí stále odmítá mobilní telefony, pagery a další mobilní techniku,…

Jak se vyrovnat s chaosem

icon Jak se vyrovnat s chaosem

Mnoho vedoucích pracovníků takovou situaci zná: došlá pošta se už nevejde…

eCRM - nový způsob optimalizace vztahů se zákazníky

icon eCRM - nový způsob optimalizace vztahů se zákazníky

Rok 1999 byl významným zlomem ve vztahu obchodníků a zákazníků. Zákazníci…

Výpis 1183111843 z celkem 12388