Zaměstnanci firem, které chtějí uspět v konkurenci, musí mít kromě talentu také interpersonální dovednosti. Tímto pojmem se rozumí především výborné komunikační…
Je správa znalostí opravdu novým manažerským oborem? Praktiky, které by se…
Článek se zabývá definicí správy znalostí a jejím přínosem pro společnosti.…
Článek se zabývá problémem rozhodování a toho, proč jsou lidé v určitých…
Zkušenosti ukazují, že nikdo z nás není neprůstřelný a obzvláště to platí…
Konkurenční zpravodajství by se dalo s trochou nadsázky přirovnat ke…
Znalosti jsou pro moderní organizace klíčovým majetkem. Vedoucí pracovníci…
Úspěšnost osobního vedení (tzv. koučingu) dokazují různé studie, které byly…
Pro brigádníky a pracovníky na částečný úvazek platí jedna důležitá zásada:…
Když člověk v zaměstnání povýší, je to jistě důvod k radosti. Tu může…
Americká organizace zabývající se ochranou spotřebitelů (NCL) zveřejnila…
Dva odborníci sdílejí své zkušenosti s návrhem webových stránek. Při…
Ten, kdo se chce ucházet o místo a uspět, musí umět číst mezi řádky, a to (…