Současný trend zavádění samoobslužných aplikací (zejména v oblasti systémů pro řízení vztahů se zákazníky) vytváří potřebu využívání inteligentních aplikací.…
Elektronickou výuku (e-learning) je sice možno realizovat jako samostudium,…
Ve Spojených státech již zkrachovalo mnoho firem, které poskytovaly…
Časopis **Call Center** udělil společnosti **Cincom** cenu Výrobek roku za…
V současné škále virtuálních komunikačních nástrojů se může klasický dialog…
Zaměstnavatelé, kteří chtějí zvýšit produktivitu svých zaměstnanců, běžně…
Většina maloobchodníků považuje řešení elektronických plateb a prezentací…
Call centra, která vznikala od počátku 90. let, podporovala v první řadě…
Call centra se v posledních letech stala základním prostředkem kontaktu se…
Ekonomická efektivnost je v tržním ekonomickém systému základním kritériem…
Kombinace služeb pro zákazníky a marketingových funkcí do jediného projektu…
S koncepcí technologie PLT (číslicová komunikace po silovém vedení) přišla…
Díky výraznému rozšíření Internetu v poslední době stále více roste…