Manažer - zprávy z managementu

icon Inteligentní call centrum - automatizace pravidel obchodování

Současný trend zavádění samoobslužných aplikací (zejména v oblasti systémů pro řízení vztahů se zákazníky) vytváří potřebu využívání inteligentních aplikací.…

Několik tipů, jak zajistit efektivní "elektronickou výuku"

icon Několik tipů, jak zajistit efektivní "elektronickou výuku"

Elektronickou výuku (e-learning) je sice možno realizovat jako samostudium,…

Jsou poskytovatelé DSL Internetu ohroženým druhem?

icon Jsou poskytovatelé DSL Internetu ohroženým druhem?

Ve Spojených státech již zkrachovalo mnoho firem, které poskytovaly…

Společnost Cincom získala v oboru call center cenu Výrobek roku

icon Společnost Cincom získala v oboru call center cenu Výrobek roku

Časopis **Call Center** udělil společnosti **Cincom** cenu Výrobek roku za…

Přínos osobních setkání zaměstnanců, kteří spolu již dlouho komunikují na dálku

icon Přínos osobních setkání zaměstnanců, kteří spolu již dlouho komunikují na dálku

V současné škále virtuálních komunikačních nástrojů se může klasický dialog…

Právní rizika vyplývající ze sledování zaměstnanců

icon Právní rizika vyplývající ze sledování zaměstnanců

Zaměstnavatelé, kteří chtějí zvýšit produktivitu svých zaměstnanců, běžně…

Elektronické účtování: Efektivní nástroj křížového prodeje

icon Elektronické účtování: Efektivní nástroj křížového prodeje

Většina maloobchodníků považuje řešení elektronických plateb a prezentací…

Call centrum budoucnosti

icon Call centrum budoucnosti

Call centra, která vznikala od počátku 90. let, podporovala v první řadě…

Jak může integrace počítačové telefonie napomoci zvýšení produktivity

icon Jak může integrace počítačové telefonie napomoci zvýšení produktivity

Call centra se v posledních letech stala základním prostředkem kontaktu se…

Vyhodnocení efektivnosti investičních projektů

icon Vyhodnocení efektivnosti investičních projektů

Ekonomická efektivnost je v tržním ekonomickém systému základním kritériem…

Služby zákazníkům a tok prací v call centru

icon Služby zákazníkům a tok prací v call centru

Kombinace služeb pro zákazníky a marketingových funkcí do jediného projektu…

Technologie PLT se stává součástí telekomunikačního trhu

icon Technologie PLT se stává součástí telekomunikačního trhu

S koncepcí technologie PLT (číslicová komunikace po silovém vedení) přišla…

Analýzy call center: úspěšné řešení

icon Analýzy call center: úspěšné řešení

Díky výraznému rozšíření Internetu v poslední době stále více roste…

Výpis 1220812220 z celkem 12357