HR News Management News Sales News HRtv Management tv Katalog profesionálů Rekvalifikuj.cz Meetings

Koučink Centrum zve na Dny otevřených dveří

Den otevřených dveří Koučink Centra pro širokou veřejnost proběhne 18.7. 2013 od 9 do 15 hodin. Zváni jsou všichni, které oslovuje koučink a zajímají se o nástroje osobního rozvoje a o uplatnění koučování ve výchově a vzdělávání dětí.

Očekávejte diskuze na uvedená témata, můžete se objednat na individuální dvacetiminutové koučovací sezení, těšte se na informace týkající se vzdělávání v koučování a nahlédněte do odborné literatury.

Účast je třeba do 10.7. potvrdit registrací, pokud si přejete objednat individuální koučink, učiňte tak prosím v poznámce registračního formuláře.

Provázet dnem otevřených dveří budou nejzkušenější kouči a trenéři v České republice, pan Jiří Kunčar PCC a Karel Vaněk PCC a zástupci Koučink Centra a koučové Lenka Zelingrová, ředitelka a Petra Bartozelová, manažerka Mezinárodní školy koučinku.

Den otevřených dveří Koučink Centra pro HR odborníky proběhne 29.7. 2013 od 11 do 15.30 jako Workshop pro HR manažery o interním koučinku ve firmách

Jana Lazarová, Lenka Zelingrová a Petra Bartozelová Vám předají ty nejlepší a nejdůležitější informace týkající se implementace interního koučování do firem.

Během osmi let fungování Koučink Centra jsme podporovali mnoho významných společností v implementaci koučování do jejich firemního prostředí. Setkali jsme se s řadou situací, které je třeba při této náročné práci ošetřit. Komplikace, výzvy a také velmi cenné pozitiva, se kterými se naši klienti setkávají, a které máme možnost sledovat, předáváme do dalších projektů tak, aby koučink ve firemním prostředí získal pevné a přirozené místo.

Obsah - témata, ke kterým můžete získat informace a na která se budeme zaměřovat také v následných workshopech

  1. Proč interní koučink?

  2. Výhody zavedení interního koučinku

  3. Rizika zavedení interního koučinku – na co je potřeba si dát pozor, s čím počítat a jak tomu předcházet

  4. Pozice interního kouče ve firmě – role nebo pracovní pozice?

  5. Co vše je potřeba udělat pro zavedení interního koučinku

  6. Příprava vedení na zavedení interního koučinku

  7. Příprava zaměstnanců na interní koučink

  8. Výběr interních koučů

  9. Příprava interních koučů

  10. Nastavení interních pravidel o poskytování interního koučinku

  11. Nastavení komunikace

  12. Interní PR a marketing

  13. Zavedení je jedna věc, udržení druhá

  14. Co dál, po zavedení interního koučinku – jak jej udržovat a rozvíjet

Počet míst je omezen, prosíme, přihlašujte se v registračním formuláři.

Obsah byl připraven ve spolupráci

Zaujal Vás tento článek? Objednejte si služby tohoto dodavatele na EduCity.cz a jako členové Klubu EduCity můžete získat něco navíc.

Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace