Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4184 článků.

icon Projektová výuka je budoucností vzdělávání. Můžeme se těšit na konec robotického biflování?

8.6.2016 

Jak ukazují dlouhodobé výzkumy směřované na spokojenost vysokoškolských studentů s vzdělávacími osnovami, tak největší problém je zpravidla nedostatek praxe. Studenti často nevidí takřka žádnou vazbu…

Článek v rámci předplatného icon 4 tipy, jak nebýt „otravným“ prodejcem

7.6.2016 

Ruku na srdce, jsou prodejci a prodejci. Moderní obchodní profesionál je člověk, který umí rozpoznávat příležitosti, naslouchat klientům, efektivně analyzovat jejich potřeby a ve spolupráci se…

Článek v rámci předplatného icon Role manažera v období změn - II. díl: Změna musí mít jasný cíl

6.6.2016  Rozhovor s Josefem Vašicou, výkonným ředitelem a spolumajitelem společnosti DCIT, a.s.

Josef Vašica působí ve společnosti DCIT, a.s. zabývající se informačními technologiemi již více než 20 let. Za tu dobu prošla firma, jeho vlastní role v ní, ale i samotný obor celou řadou změn, o něž…

Článek v rámci předplatného icon Český automobilový průmysl si v roce 2015 vedl opět rekordně

2.6.2016 

Výroba vozidel dosahuje rekordních úrovní, ČR je na světové špičce v počtu vyrobených osobních automobilů a autobusů na počet obyvatel Sdružení automobilového průmyslu (AutoSAP) zveřejnilo souhrnné…

icon Relativní a absolutní odkazy v Microsoft Excel

1.6.2016 

Při tvorbě tabulek se vzorci je běžné, že potřebujete jeden vzorec vytvořit pro celý sloupec hodnot. K tomu použijete kopírování nebo, ještě lépe, plnění sloupce první buňkou se vzorcem. Jestliže jste…

Dave Ulrich osobně: HR business partnering po dvaceti letech

1.6.2016 

Každý, kdo se pohybuje v oblasti HR pravděpodobně zná Dava Ulricha autora prvního konceptu HR business partneringu. Od doby, kdy ve své knize Human Resource Champions (1997) poprvé popsal tento…

Článek v rámci předplatného icon 7 nejčastějších chyb content marketingu

30.5.2016 

Content neboli obsahový marketing hýbe současným světem. Spoléhají na něj jak start-upy, tak se na něj začínají přeorientovávat i velké zavedené firmy. V dobrých rukách může být content marketing…

Laboratoř manažerského mistrovství V. – Kterou ze 6 priorit leadera se díváte na svět?

27.5.2016 

V poslední, páté části našeho seriálu se podíváme na to, jak myšlení, konkrétně způsob uvažování, pomůže rozvíjet schopnost ovlivňovat druhé. Představíme si zajímavý model 6 klíčových priorit („…

icon Světlá a temná strana leadershipu: Záleží na kultuře

27.5.2016 

Základní vůdcovské dovednosti, jako je schopnost dobrého úsudku, integrita nebo umění jednat s lidmi, jsou univerzální. Úspěšný leadership však závisí také na faktorech, které jsou specifické pro…

Konference Vzpomínky na budoucnost představila výhled vývoje personalistiky a trhu práce v ČR

27.5.2016 

Česká národní banka hostila již XIX. ročník konference profesní neziskové organizace People Management Forum se symbolickým názvem Vzpomínky na budoucnost. Zatímco Däniken se snaží rozluštit záhadné…

Článek v rámci předplatného icon Kde a jak dát produktu přidanou hodnotu

24.5.2016 

V každém myslitelném oboru budete vždy bojovat s konkurencí. Klienti budou zpravidla konfrontováni s více nabídkami než jenom s tou vaší, a záleží pouze na tom, jakou konkurenční výhodu vy máte nad…

Článek v rámci předplatného icon Založení nadačního fondu Šťastné Česko s podporou ČMA i CBCSD

23.5.2016 

Akce Šťastné Česko 2016, která se konala 18. května v nabitém sále Lucerny, jen ukázala, že priority manažerů i široké veřejnosti se mění. Ve 21. století již nejde jen o zvyšování HDP, zisků…

icon Lídr musí být zásadový

23.5.2016 

Online komunita Fortune 500 Insiders Network sdružuje seniorní manažery největších amerických firem dle žebříčku Fortune 500, který každoročně sestavuje časopis Fortune na základě jejich hrubého…

icon Zákaznická spokojenost a hodnota firmy: Manažeři musejí vybírat správné investice (1/2)

23.5.2016 

Zákaznická zkušenost se obvykle pohybuje tím samým směrem jako cena akcií dané firmy. Oba tyto ukazatele jsou dobrými indikátory toho, jak vitální firma je. Zároveň však platí, že požadavky a nároky…

Zlepšení formy telefonní komunikace, nebo její efektivity? Nakonec stejně řešíme obojí

23.5.2016  Rozhovor s Janem Korbelem, lektorem a trenérem společnosti AHA PR Agency pro oblast obchodu a prodeje

Ing. Jan Korbel je zkušený lektor, poradce, kouč a facilitátor se zaměřením na oblast obchodu a zvyšování efektivity společností. Ve spolupráci s AHA PR Agency se podílí především na interních…

Výpis 15011515 z celkem 4184