Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19565 článků.

Desatero sebemotivace

17.5.2007 

Člověk může v životě jen těžko dosáhnout svých cílů, pokud mu chybí motivace. V práci může s motivací pomoci kolega nebo nadřízený, doma rodina. Jejich podpora však bude bezpředmětná, pokud si…

icon Není chůze jako chůze

17.5.2007 

Chůze je jednoduchá, přirozená a finančně nenáročná forma pohybu. Za kilometr chůze navíc člověk spálí tři kilojouly na každý kilogram své hmotnosti. Pomáhá proto například při léčbě obezity. Světová…

icon Jak získat důvěru klientů

17.5.2007 

Pro spolehlivý odbyt je dobré mít portfolio klientů, kteří vám důvěřují. Většina lidí je ochotna zaplatit o něco více, něco obětovat, nebo i počkat, když nakupují od někoho, komu opravdu věří a koho…

Vytvořte si na pracovišti osobní vztahy

17.5.2007 

Odlišovat profesionální vztahy od osobních? A co takhle si udělat z profesionálních vztahů vztah osobní? Věřte, že vám to velmi usnadn&…

10 kroků pro dobrou reputaci

16.5.2007 

Při budování byznysu nebo kariéry je velice důležité, jak vás vnímá okolí. Článek popisuje deset věcí, které vytvářejí dobou reputaci člověka.- Dávejte důvěru, kde se očekává. Bez podpory, technických…

icon Boxovací pytel s obličejem nadřízeného

16.5.2007 

O škodlivosti stresu všichni dobře vědí, co ale naplat, když nás v nejrůznějších podobách pronásleduje? Jedinou možnou cestou je zapracovat sám na sobě. Zamyslete se: Nechytáte někdy nervy naprosto…

Článek v rámci předplatného icon 10 kroků k efektivní e-mailové strategii - 5. část

16.5.2007 

Strategie je jedním z nejdůležitějších, ale také nejvíce přehlížených prvků úspěšné e-mailové marketingové kampaně. Podobá se situaci, kdy učíte někoho jezdit na kole. Přináší dobré výsledky, když je…

icon Jak jednat s nepříjemnými zákazníky

16.5.2007 

Věděli jste, že zákaznický servis je mnohdy to nejdůležitější zcelé společnosti? Pokud totiž máte nového zákazníka a chováte se k němu mile a vřele, pak se kvám bude vracet a informovat o vás své…

Jaký je rozdíl mezi databází a společenstvím uchazečů?

16.5.2007 

Téměř každý náborář disponuje databází potenciálních uchazečů, ti úspěšnější na to ale jdou jinak.Sestavili společenství uchazečů, kteří mohou být umístěni do určitých pozic rychle a s velkou…

Článek v rámci předplatného icon Pět kroků k dokonalejšímu newsletteru

15.5.2007 

Jestliže chcete maximálně zúročit svůj newsletter, měli byste jej rozesílat pravidelně. Pokud je jeho obsah primárně propagační (nové produkty, speciální nabídky apod.), může to být jednou až dvakrát…

Je šéf chytřejší než vy?

15.5.2007 

V mnohém ohledu je vztah mezi zaměstnancem a jeho šéfem či zkušeným manažerem vztah rodiče a dítěte. Zaměstnanec nejprve horlivě poslouchá vše, co nadřízený řekne a jako mladší osoba hledá své místo.…

icon Šest kroků, jak oživit marketing nudných produktů

15.5.2007 

Existují služby a produkty, které není snadné atraktivně marketovat, protože jsou příliš všední a nudné. Na druhou stranu ale není důvod, aby každá firma nedokázala zaujmout a vytvořit žádané vzrušení…

Článek v rámci předplatného icon Atleti trénují, proč by neměly vaše exhibiční týmy?

15.5.2007 

Výkon vrcholového sportovce může vypadat velice snadně a přirozeně, přestože se za ním skrývají nekonečné hodiny tvrdé dřiny. To samé platí pro účast na exhibicích. Opravdu dobří obchodní zástupci se…

icon Vysloužilý manažer může sloužit vašemu růstu

14.5.2007 

Jste špičkový manažer, ale chtěl byste být chytřejší? Narazíte někdy na situace, ve kterých si nevíte rady a říkáte si, kéž bych měl víc zkušeností? Pokud se vám nechce vyhazovat peníze za nejrůznější…

icon Jste ideální šéf?

14.5.2007 

Jaký jste šéf? Říkáte lidem, co mají dělat, rozhodujete za ně, nebo je necháte dělat to, co oni chtějí? Jste jako šéf oblíbený, nebo byste měl změnit praktiky?Možná vás ovládá pocit, že si musíte na…

Výpis 1513615150 z celkem 19565