E-business: bez trvalého vzdělávání to nejde
Úspěšní internetoví businessmani znají hodnotu trvalého vzdělávání. Tento pojem však neznamená večerní školy,…
Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19387 článků.
Úspěšní internetoví businessmani znají hodnotu trvalého vzdělávání. Tento pojem však neznamená večerní školy,…
V posledních letech vzniká stále více softwarových programů, elektronických zařízení, webových stránek a dalších zdrojů pro výuku cizích jazyků. Možná si říkáte, kde se bere to nadšení. Proč byste se…
Článek přináší osm tipů malým firmám, jak rychle zvýšit prodej a zisky.- Neprodávejte jen výhody. Řekněte potenciálním zákazníkům nejen to, co koupí vašich produktů získají, ale i to, o co v případě…
Každý si umí představit trápení, které přináší ztráta pracovního místa. Jak jsou ale na tom partneři postižených? Taková situace má přirozeně dopad na oba partnery formou pocitů ztráty bezpečí a…
Ačkoliv většina společností dnes od uchazečů o zaměstnání požaduje předložení doprovodného dopisu společně se životopisem, spousta lidí stále ještě věří, že nejde o nic jiného, než o drobnou…
Tajemství úspěchu efektivního získávání klientů na prodejních výstavách je schopnost kvalifikovat potenciální plodné klienty již na místě a neztrácet čas neproduktivní konverzací. Pouhý seznam…
První pravidlo úspěšného získávání publicity zní: Nesabotujte své úsilí hloupými a snadno napravitelnými chybami. Článek shrnuje tyto chyby a radí, jak se jim vyhnout.- Nepřemýšlejte jako inzerenti.…
Současná vlna certifikací všeho je chvályhodná, ale mohla by vést k eliminaci řady zkušených a kompetentních osob.Podobně jakove sportu funguje totiž i v podnikánívelký počet zkušených koučů bez…
Od dnešního náboráře se očekává zdatnost v mnoha oblastech musí být koučem, rádcem, vůdcem a ovládat celou řadu různých dovedností, které si občas i odporují.Autor motivuje náboráře, aby se nenechali…
Jednou znejvětších chyb, kterých se lidé ve svých kariérách dopouštějí, je volba studia bez předchozího naplánování kariéry, nebo práce na nízkých pozicích bez jasných cílů.Nalezení dobře placeného…
Čeští zaměstnanci tráví v práci více času, než je vjinde vEU běžné - to je všeobecně známý fakt, jehož důvody jsou například delší stanovená týdenní pracovní doba, nižší produktivita práce, méně…
Jako prodejci bychom měli umět odhalit, jak se zákazník rozhoduje a zjistit, co hledá, jaká kritéria použije ke zhodnocení situace, kolik peněz může utratit atd. a následně prezentovat řešení.Co se…
Existují stovky tisíc drobných inovátorů, ale jen několik šťastlivců vytvoří produkt, který se ujme. Podle vyjádření osob, které smějí nahlížet do patřičných databází, se pouze asi 3 6 %…
Od srpna začne v České republice platit novela živnostenského zákona a s ní i mírnější pravidla pro rozesílání nevyžádaných reklamních e-mailů. Nová úprava rozděluje stávající a potenciální zákazníky.…
Každý přednášející chce podat co nejlepší výkon. Snažit se být perfektivní však může vaši prezentaci zničit. Lidé by ve vás měli vidět člověka a ne bezchybného robota. Představte si řečníka, který má…