Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19564 článků.

Článek v rámci předplatného icon Aby váš leták vynikl

20.7.2006 

Reklamní leták může být nenákladnou cestou, jak upoutat pozornost na rušném trhu. Jak ale vytvořit leták, který bude vyčnívat mezi ostatními? Článek přináší deset tipů.- Napište chytlavý titulek. Lidé…

Článek v rámci předplatného Na co se uchazečů v testech raději neptat

20.7.2006 

Testování uchazečů pomáhá firmám získávat přehled o jejich obecné schopnosti zapadnout do firemní kultury. Také může odhalit, zda mají potřebné charakterové rysy a dovednosti pro pozici. Hlavně však…

10 tipů pro kvalitní školení

20.7.2006 

Tento rok slavíbritské udílení cenNational Training Awards dvacáté narozeniny. Během dvou desetiletí své působnosti ocenilo stovky firem a jednotlivců za úspěch v oblasti školení. Přestože se školící…

Článek v rámci předplatného icon Marketing s využitím vyhledávačů

19.7.2006 

Search Engine Marketing (SEM) je marketingová disciplína zaměřená na internetové vyhledávače. Potenciální zákazník vyhledává informace o produktech, které potřebuje a u nichž hledá jisté konkurenční…

icon Manažer a kouč v jedné osobě

19.7.2006 

Manažeři, kteří zároveň koučují své zaměstnance, se nejčastěji potýkají s tím, jak správně skloubit tyto dvě role. Druhým problémem je pro ně rozvíjení upřímnosti, důvěry a dialogu s koučovanými.…

icon Jak co nejlépe využít navštívenku

19.7.2006 

Navštívenka je jeden z nejmocnějších obchodních nástrojů, do kterých můžete investovat. Je kompaktní, nenákladná a bude pro vás pracovat dlouhou dobu potom, co opustí vaši kapsu. Co pro vás dělá…

icon Jak zvládnout mediální pokrytí

18.7.2006 

Práci s médii je velice důležitou součástí marketingové strategie. Článek proto shrnuje pět mýtů a pět rad, jak si správně zajistit mediální pokrytí.- 1. mýtus: Rozesílání tiskových zpráv zajistí…

Když pohovor sjede do nesprávné koleje

18.7.2006 

Pohovory, které zabloudí do nepovolených oblastí mohou mít pro potenciálního zaměstnavatele závažné následky. Neúspěšný nebo odmítnutý uchazeč může tvrdit, že byl na základě informací, které byly…

icon Peter Drucker o manažerské odvaze

17.7.2006 

Všechny produkty, provozy nebo aktivity by měly být nově nastaveny každé dva až tři roky. Tuto myšlenku vyjádřil zakladatel moderního managementu Peter F. Drucker již v roce 1963. Pro manažery je to…

Šest principů koučování zaměstnanců

17.7.2006 

Vůdci, kteří koučují své podřízené nebo kolegy mají před sebou do určité míry jinou perspektivu a také jiné výzvy než externí profesionální kouči. Přesto by však měli dodržovat stejná pravidla jako…

icon Konec školení operátorů, jak jsme je znali

17.7.2006 

Ti, kteří se ještě domnívají, že podstata vzdělávání operátorů zákaznických středisek spočívá v tradičním školení v učebně, se mají mnohé co učit. Operátoři potřebují kvalitní školení, a proto…

icon Networking pro stydlivé

17.7.2006 

Stydlivost a nedostatek sebevědomí jsou jednou z největších překážek efektivního budování kontaktů. I když se však celkově považujete za vstřícného a otevřeného člověka, pravděpodobně jste zažili i…

icon Jak vylepšit čtivost textů

17.7.2006 

Ať už je vaše marketingové médium email, internetová stránka nebo tištěná reklama, problém je stejný stále méně času a ochoty zákazníků číst. Naštěstí existuje řada technik, jak čtivost vylepšit.-…

Jak si naplánovat postup v kariéře

14.7.2006 

Zadostiučinění a seberealizace je důležitým předpokladem spokojeného profesionálního života. Do práce chodíme většinu života, a tak je dobré přemýšlet a plánovat, kam až v kariéře dospět. Úspěšná…

icon Manažer zahradníkem

14.7.2006 

Možná se to na první pohled nezdá, ale management má mnoho společného se zahradničením. Zahradníci například nenechávají rostliny jen tak růst, ale vytvářejí podmínky, které jim v růstu pomohou.…

Výpis 1591615930 z celkem 19564