Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19385 článků.

icon Britské firmy se připravují na zákaz kouření

20.4.2006 

Řada britských zaměstnavatelů může být ohrožena novým protikuřáckým zákonem, který začne v Anglii platit příští léto. Zmatek mezi zaměstnavateli vzhledem k tomuto zákonu, který zakáže kouření na téměř…

icon Tajemství toho, jak se úspěšně odlišit

20.4.2006 

Má dvě určující charakteristiky: 1. Není imitováno konkurenty 2. Přináší úspěch u zákazníků. Zdá se to být nemožné, aledá se toho snadno dosáhnout zaměřte se na místa, kde odlišení není samozřejmé.…

icon Autoresponder - ušetřete čas strávený nad dotazy zákazníků

19.4.2006 

Představte si, že můžete doručit všechny informace, které by vaši zákazníci (či potencionální zákazníci) mohli potřebovat, a to bez…

Jak načasovat oslovení adeptů

19.4.2006 

Je důležité si uvědomit, že oslovení člověka s pracovní nabídkou vyžaduje precizní načasování. Podle autora může takové načasování znamenat 100% obrat ve výsledku, ať už negativní, nebo pozitivní.…

icon Budování vztahů se zákazníky pomocí kvalitních lidí

19.4.2006 

Donedávna byly jakékoli interakce se zákazníky považovány za různorodé a neslučitelné akce. Zákazník zaslal e-mail, příslušný pracovník na něj odpověděl a transakce skončila. Zákazník telefonoval s…

Kouč není terapeut

19.4.2006 

Vůdcové, kteří koučují své zaměstnance, se často obávají překročení hranice mezi koučováním a terapií. Tento strach je může v koučování značně omezovat. Na druhou stranu existují i tací, kteří v rámci…

Článek v rámci předplatného Syndrom vyhoření

19.4.2006 

Déletrvající chronický stres může u člověka vyvolat pocit totální bezmoci, a běžné každodenní problémy se tak pro něj stávaj&…

icon Personalista je mezi dvěma mlýny

18.4.2006 

Rozhovor s Martinou Šmidochovou, personální ředitelkou Microsoft ČR a SR.Termín našeho setkání jsme museli posunout kvůli vašemu konferenčnímu hovoru. Používáte tento způsob komunikace ve společnosti…

Článek v rámci předplatného icon Jak získávat zpětnou vazbu od zákazníků

14.4.2006 

Pokud má firma přesné, vyvážené a užitečné informace o svých zákaznících, může porazit konkurenci na marketingovém bitevním poli. Článek přináší šest rad, jak takové informace získat. - Ptejte se.…

Článek v rámci předplatného Čtvrtý nejlepší džob v USA

14.4.2006 

Manažer lidských zdrojů je čtvrté nejlepší povolání v Americe. Dospělo k tomu alespoň hodnocení časopisu Money magazine a serveruSalary.com. Stovky různých povolání byly hodnoceny na základě hladiny…

Článek v rámci předplatného Cena zdraví a bezpečného životního prostředí 2005

14.4.2006 

Ve čtvrtek 13. 4. 2006, u příležitosti Mezinárodního dne boje proti hluku, byly v pražském Hotelu Atlantic vyhlášeny výsledky soutěže Cena zdraví a bezpečného životního prostředí 2005. Tímto aktem byl…

Článek v rámci předplatného Dilema kolegy jako konkurenta

14.4.2006 

Preferujeme spolupracovníky, kteří jsou lepší, nebo horší než my sami? Z průzkumu na London Business School, který se inspiroval televizní soutěží Nejslabší máte padáka, vyplývají některá zajímavá…

Jak se (ne)zavděčit nadřízenému?

14.4.2006 

Náboráři mají mnoho zákazníků, které musí uspokojit. Ať už je to jejich přímý nadřízený, vedoucí HR, náboroví manažeři, adepti a v neposlední řadě i kolegové náboráři. Jeden chce rychlost, druhému…

Článek v rámci předplatného Jak vybrat nejvhodnějšího kandidáta

13.4.2006 

Pro HR manažery to může být obtížná situace: několik zájemců se stejnou kvalifikací kandiduje na jednu klíčovou pozici. Pro kterého se rozhodnout? Vtakové situaci si můžeme pomoci tím, že budeme…

Jak udělat co nejlepší dojem v novém zaměstnání

13.4.2006 

Právě jste získali novou práci a teď řešíte otázku, jak vlastně začít, abyste udělali co nejlepší dojem. Zapůsobit na své kolegy a hlavně šéfy je na začátku důležité - musíte je přesvědčit, že vaším…

Výpis 1593115945 z celkem 19385